close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כסא מחשב – כך תבחרו אותו נכון

מערכת שורשטו כסליו, תשפד28/11/2023

כסאות מחשב מגיעים בטווח מחירים רחב. הגדירו תקציב שמתאים לצרכים ולהעדפות שלכם, וחפשו כיסאות שמציעים את התמורה הטובה ביותר

תגיות:
צילום: getcomfy.co.il

בעידן הדיגיטלי של היום, רבים מאתנו מבלים חלק ניכר מהיום בישיבה ליד מחשב. בין אם זה לעבודה, למשחקים או לפנאי, כסא מחשב נוח וארגונומי הוא חשוב. מה הכי חשוב לקחת בחשבון בבחירת כיסא המחשב המושלם כדי לשפר את הנוחות והפרודוקטיביות שלכם, איך תדעו האם הוא מתאים לכם ובכלל, על מה חשוב לתת את הדגש? מיד תגלו שגם ברכישת כסאות מחשב חשובה ההתאמה האישית.

מה הכי חשוב לבדוק בבחירת כסא מחשב
הגעתם לרגע

צילום: getcomfy.co.il
בו אתם רוכשים כסאות מחשב חדשים למשרד. ללא ספק, חשוב לקחת בחשבון לא מעט פרמטרים. לא מדובר כאן רק בנוחות, אלא גם בבחירה בריאותית ומחשבה אכפתית על העובדים שלכם, ועליכם, וכן גם על המבקרים במשרד. הנה מספר פרמטרים עיקריים שיש לבדוק:

ארגונומיה היא הבסיס לנוחות
השיקול הראשון והעיקרי בבחירת כיסא מחשב הוא ארגונומיה. כיסא מעוצב בצורה ארגונומית יכול למנוע אי נוחות ובעיות בריאות הנגרמות מיציבה לקויה. חפשו את התכונות הארגונומיות הבאות:

o גובה מתכוונן - הכיסא שלכם צריך לאפשר לכם לכוונן את גובהו כך שכפות הרגליים יוכלו לנוח על הרצפה, תוך שמירה על זווית של 90 מעלות בברכיים.
o תמיכה מותנית – כסא משרדי חייב בתמיכה מותנית נכונה ששומרת על העקומה הטבעית של עמוד השדרה שלכם. כסאות עם תמיכת מותניים מתכווננת הם אידיאליים, מכיוון שהם מאפשרים לכם להתאים אישית את רמת התמיכה.
o משענות ידיים - משענות מתכווננות עוזרות להפחית את העומס על הכתפיים ופרקי הידיים. פרקי הידיים צריכים להיות ממוקמים כדי לתמוך בנוחות בזרועותיכם בעת הקלדה או שימוש בעכבר.
o עומק מושב - מושב עם עומק מתכוונן מבטיח שהירכיים שלכם נתמכות באופן מלא מבלי להפעיל לחץ על גב הברכיים.

כסא מחשב – מה חשיבות חומר הגלם והריפוד?
לבחירת החומר והריפוד תפקיד משמעותי בנוחות והעמידות של הכיסא. כסאות עור הם מסוגננים ועמידים, אך הבד שלהם לא ינשום כמו כסאות בד. כסאות בד נושמים יותר ומגיעים במגוון של צבעים ודוגמאות. כסאות אלו הם בחירה מצוינת עבור אלה שמעדיפים תחושה רכה יותר. כמו כן, חפשו כיסאות עם ריפוד מתאים, במיוחד במושב ובמשענת הגב. קצף זיכרון או ריפוד קצף בצפיפות גבוהה מספקים נוחות ותמיכה מצוינים.

כיסא מחשב צריך להיות קל להזזה ולהסתובב כדי לגשת לחלקים שונים של סביבת העבודה שלכם. וודאו שלכיסא יש גלגלים מתגלגלים חלקים, רצוי שתוכננו לסוג הרצפה הספציפי עליה הכסא צריך להיות.

כסאות מחשב מעוצבים, זה חשוב
בעוד שהנוחות והארגונומיה חשובות ביותר, גם הסגנון והאסתטיקה של הכיסא חשובים. הכיסא שלכם צריך להשלים את סביבת העבודה ואת הטעם האישי של מי שהולך לבלות את רוב שעות היום על הכסא. כמו כן, זכרו, כסאות מחשב מגיעים בטווח מחירים רחב. הגדירו תקציב שמתאים לצרכים ולהעדפות שלכם, וחפשו כיסאות שמציעים את התמורה הטובה ביותר במסגרת התקציב שלכם. חברת 'גט קומפי' היא היבואנית הרשמית של המותג הבינלאומי Sihoo Ergonomic ודוגלת ברכישה חכמה, ללא כאבי ראש ובהכוונה מקצועית. הצוות המיומן והמקצועי שלנו ממתין לכם כבר כעת לחוויית רכישה חכמה, ובליווי אישי ומקצועי.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה